16 Ekim 2011 Pazar

Başlarken...

Herkese merhaba. İngiltere Günlüğü'me bir kardeş geldi :) 3 yıl önce İngiltere'ye görevlendirildiğimde buradaki izlenimlerimi aktaracağım bir blog sayfası yapmaya karar vermiştim. İngiltere Günlüğüm adını verdiğim bloğumda İngiltere'ye ait çeşitli tecrübelerimi paylamış ve kimi gezdiğim yerlerle ilgili de yazılar yazmıştım. İngiltere Günlüğümü yazdığım dönemde daha birçok yer gezme imkanım oldu. Çeşitli nedenlerle bloğumda gezi rehberleri yazmaktan vazgeçtiğim bir dönemde aklıma ayrı bir gezi rehberi yapmak geldi. Eski bloğumdaki kimi gezi yazılarımı buraya taşımaya ve şimdiye kadar yapmış olduğum gezilerimi de içeren yazılarımı artık buraya yazmaya karar verdim.


Daha önce yurt içinde de birçok yer gezmek nasip olmuştu. Onları da paylaşmak çok isterdim ama artık çok geç. Bu blog'ları bu kadar geç keşfettiğim için kendi kendime hayıflanıyorum  :(


Her neyse zararın neresinden dönülse kardır demişler. Ben bu yazı işini sevmeye başladım :) Matematikçi olmanın bana kazandırmış olduğu planlama yeteneği ile hiçbir gezime plansız gitmiyorum. Eğer sizde gezi öncesi plan yapmaktan hoşlanıyorsanız ümit ediyorum bu site siz yol gösterici olacaktır.


Sevgi ve saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder